Postanowienia dotyczące ochrony danych
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Jako administrator danych i zgodnie z zasadami gier hazardowych, jesteś prawnie zobowiązany do przetwarzania danych osobowych graczy, aby mogli oni uczestniczyć w grach i korzystać z opcjonalnych usług. Niniejsza Polityka prywatności wyjaśnia, co i dlaczego zbieramy i wykorzystujemy dane osobowe graczy.
Strona internetowa Pelican Casino (zwana dalej „kasynem”, „stroną internetową”, „firmą”, „nami”, „nami”, „naszą”) jest własnością i jest obsługiwana przez GALAKTIKA N.V., spółkę zarejestrowaną i zorganizowaną zgodnie z prawem Curacao o numerze biznesowym 151002 z siedzibą pod adresem: Julianaplein 36, Willemstad, Curaçao.
Rejestrując się w witrynie, użytkownik akceptuje niniejszą politykę prywatności. Prosimy o niekorzystanie z tej witryny, jeśli użytkownik nie akceptuje warunków polityki prywatności i nie chce przekazać nam wymaganych danych osobowych.
Gromadzenie danych
Dane osobowe, które gromadzimy w celu ich wykorzystania i przetwarzania, muszą obejmować, bez ograniczeń, następujące elementy
1. wszelkie dane podane przez użytkownika podczas wypełniania formularza rejestracyjnego na naszej stronie internetowej, a także wszelkie inne dane przesłane później za pośrednictwem strony internetowej lub poczty elektronicznej (np. imię i nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, numer telefonu)
2. wiadomości przesyłane między nami za pośrednictwem strony internetowej, poczty e-mail, czatu lub innych środków komunikacji
3. cała historia transakcji na koncie gracza, niezależnie od tego, czy zostały one przeprowadzone za pośrednictwem strony internetowej (stron internetowych) lub innych środków komunikacji
4. dane logowania i połączenia, w tym ruch, lokalizacja GeoIP, przeglądarka/urządzenie, logi sieciowe i aktywności oraz inne dane o ruchu przechowywane w naszym systemie
5. dokumenty i dowody, których w uzasadniony sposób zażądamy w celu zweryfikowania konta użytkownika, wpłat lub wypłat oraz przeprowadzenia kontroli w zakresie zwalczania nadużyć finansowych (przez nas lub zgodnie z obowiązującymi przepisami). Takie dowody mogą obejmować zeskanowane kopie paszportów, dowodów płatności, wyciągów bankowych itp.
6. udział w ankietach lub innych ocenach klientów, które możemy przeprowadzać od czasu do czasu.